Geregistreerde klanten kunnen een online afspraak maken via onze consumenten app of via deze link:
Afspraak maken

Je krijgt ook 24-uur van tevoren een herinnering per e-mail.

Afspraken binnen 24 uur kunnen alleen TELEFONISCH afgemeld worden.  Afspraken die niet nagekomen worden zonder afmelding kunnen in rekening worden gebracht 

Bij voorbaat dan voor jouw begrip en medewerking .

Indien je reeds klant bent

Indien je reeds als klant met uw emailadres geregistreerd staat in onze salon, werkt het maken van een online afspraak als volgt:

  • Jouw e-mailadres is je login.
  • Mocht je het wachtwoord niet weten, kun je deze in het inlogscherm opvragen. Kies voor de optie: Wachtwoord opvragen.
  • Met meer namen op één en hetzelfde e-mailadres(login)? Kies ook dan voor de optie wachtwoord opvragen. Je krijgt direct alle wachtwoorden per persoon. Het wachtwoord bepaalt de afspraaknaam.
  • Als je ingelogd bent zie je vanzelf welke behandelingen via internet zijn te boeken.
  • Problemen met online afspreken? Bel en we doen alles om je te helpen.
  • Indien je een afspraak hebt geboekt en deze onverhoopt niet door kan gaan, verzoeken wij je dringend uiterlijk 24 uur van tevoren te annuleren, zodat wij nog iemand op de vrijgevallen tijd kunnen inboeken.

Indien je nog geen klant bent

Indien je nog niet als klant in onze salon geregistreerd staat, werkt het als volgt:

  • Bij jou eerste bezoek in onze salon maken we je online boeken account aan.
  • Je ontvangt dan tevens de inloggegevens.
  • Vanaf dat moment kun je voortaan online afspraken maken.